Μαρία Καρυστιανού για τις εξετάσεις στο μάθημα της Φυσικής: «Μπάζωσαν τα όνειρα των μαθητών για χάρη του πρώτου ιδιωτικού πανεπιστημίου»

Ανάρτηση – κόλαφος για τα όνειρα μιας ζωής που εξαϋλώθηκαν με αφορμή τη σφαγή στο μάθημα της Φυσικής στις Πανελλαδικές

06/17/2024

Τα θέματα της Φυσικής στα οποία διαγωνίστηκαν οι μαθητές στις φετινές Πανελλαδικές έχουν ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών από τους καθηγητής Φυσικής καθώς και από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών η οποία με ανακοίνωσή της έκανε λόγο για θέματα «υπερπαραγωγή» που τρομοκρατούν τους μαθητές, επισημαίνοντας ότι δεν υπήρξε διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων, με προφανές αποτέλεσμα τη «σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών των παιδιών «προς τα κάτω».

Με αφορμή τη μεγάλη αναστάτωση σε μαθητές, καθηγητές και γονείς, η Μαρία Καρυστιανού με ανάρτησή της αναφέρει ότι «κάποιοι “μπάζωσαν”  κόπους τριών χρονών . Όνειρα μιας ζωής “εξαϋλώθηκαν”». 

Η Μαρία Καρυστιανού αναρωτιέται «πώς είναι δυνατόν να συνεχίζονται, αδιάντροπα και απροκάλυπτα,  οι “θυσίες” πολιτών προς όφελος κάποιων; Ξεκάθαρο το όφελος για το  πρώτο  ιδιωτικό πανεπιστήμιο  που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, καταπατώντας οτιδήποτε συνταγματικό μαζί  με  την επιθυμία των πολιτών για  δημόσια εκπαίδευση. Ξεκάθαρη η θυσία των ονείρων των μαθητών». 

Παράλληλα, παραθέτει τη δήλωση του Έλληνας φυσικού Χρήστου Τουραμάνη, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ, ο οποίος ανέφερε σχολιάζοντας τα θέματα της Φυσικής που επιλέχθηκαν στις Πανελλαδικές: «Τα θέματα εξέφραζαν σαδισμό  και απομάκρυναν  τα παιδιά από την ομορφιά της φυσικής αλλά και της ψυχής». 

Η Μαρία Καρυστιανού στην ανάρτησή της προωθεί και τη συλλογή υπογραφών που έχει ανοίξει στο avaaz με τίτλο «Σφαγή» στις Πανελλαδικές: λάθος ή στοχευμένη; 

Αναλυτικά η ανάρτηση της Μαρίας Καρυστιανού: 

«Όνειρα σε μπάζωμα.

Συνεχίζει το 12 %  να παίζει με τις ζωές μας. 

Πριν από κάποιες μέρες στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης όπου στεγάζεται προσωρινά, ( ΕΠΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ) σε κοντέινερ ένα λύκειο , και σε θερμοκρασία πάνω από 40’C , μαθητές έδωσαν πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα « Φυσική Προσανατολισμού» για την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο. 

Μόλις διαβάστηκαν τα θέματα, οι μαθητές πάγωσαν, βυθίστηκαν στην απογοήτευση.

Αντιλήφθηκαν αμέσως  ότι κάποιοι «μπάζωσαν»  κόπους τριών χρονών . Όνειρα μιας ζωής «εξαϋλώθηκαν».

Γονείς και καθηγητές δίκαια εκφράζουν την αγανάκτηση και το θυμό τους.  

Επιτέλους! Πώς είναι δυνατόν να συνεχίζονται, αδιάντροπα και απροκάλυπτα,  οι «θυσίες» πολιτών προς όφελος κάποιων  

Ξεκάθαρο το όφελος για το  πρώτο  ιδιωτικό πανεπιστήμιο  που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, καταπατώντας οτιδήποτε συνταγματικό μαζί  με  την επιθυμία των πολιτών για  δημόσια εκπαίδευση .

Ξεκάθαρη η θυσία των ονείρων των μαθητών. 

Ο εξαιρετικός Έλληνας φυσικός Χρήστος Τουραμάνης, Καθηγητής του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ ανέφερε σχετικά:

«Τα θέματα εξέφραζαν σαδισμό  και απομάκρυναν  τα παιδιά από την ομορφιά της φυσικής αλλά και της ψυχής».

Πράγματι , τα απομάκρυναν  από μία επιστήμη που φιλοσοφεί , που βοήθησε σε όλες τις βιομηχανικές επαναστάσεις, στην ιατρική και στη θεραπεία σοβαρών ασθενειών , όπως του καρκίνου. 

Μια  επιστήμη με βάσεις από την αρχαιότητα. 

Μία επιστήμη που διέπει την ύπαρξη μας.

Η ύβρις προς το Δημόκριτο, έχει πρόσωπο. 

Ο Υπουργός Παιδείας κ. Πιερρακάκης μέσα από την θεματολογία των εξετάσεων , ήταν σε εντεταλμένη υπηρεσία «μπαζώματος» εφηβικών ψυχών και ονείρων; Διερωτώμαι… 

Με ζέση, ως μάνα και ως πολίτης , στηρίζω  με όλη μου την ψυχή, το ΨΗΦΙΣΜΑ  που ξεκινούν γονείς και καθηγητές συνεχίζοντας  τον αγώνα για κάθαρση της κοινωνίας.

Αγαπητά μας παιδιά, είμαστε με φωνή και ψυχή δίπλα σας !!!»

Αναλυτικά το κείμενο υπογραφών για τη «σφαγή» στο μάθημα της Φυσικής στις Πανελλαδικές

«Οι πολίτες μας είπαν “σας εμπιστευόμαστε αλλά προσπαθήστε περισσότερο”». (δήλωση Μητσοτάκη το βράδυ των Ευρωεκλογών)

Και προσπάθησαν. Τρεις μέρες μετά, στις 12-6, στη Φυσική των πανελλαδικών εξετάσεων, έβαλαν τα χειρότερα θέματα από το 1993, πετώντας χιλιάδες παιδιά από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ακυρώνοντας, σε ένα τρίωρο, όλη την προσπάθεια αυτών και των οικογενειών τους.

Είμαστε εκπαιδευτικοί και γονείς και είμαστε πολύ εξοργισμένοι, γιατί μετά από σχεδόν τρία χρόνια, κόπων και στερήσεων και μάλιστα κάτω από τις πιο άγριες συνθήκες ακρίβειας, ανεργίας και φτώχειας, βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια πρωτοφανή «σφαγή» των παιδιών μας.

Ποια νοσηρή φαντασία σκέφτηκε αυτά τα θέματα; Ποιος νοσηρός νους αποφάσισε το πρωί της  12ης Ιουνίου ότι χιλιάδες παιδιά θα πρέπει να βγουν κλαίγοντας από τις σχολικές αίθουσες; Προφανώς κάποιος που συνειδητά χαρατσώνει τα παιδιά και σε σχέση με το τι διδάσκεται και πώς στα ελληνικά σχολεία. Κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με τον καθημερινό αγώνα των εκπαιδευτικών, που κάτω από συνθήκες εντατικοποίησης, τρομοκρατίας, διώξεων και εκφοβισμού δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να προετοιμάσουν σωστά τα παιδιά μας. Κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με την αγωνία των παιδιών μας που βλέπουν την είσοδό τους στη τριτοβάθμια εκπαίδευση ως μονόδρομο για ένα καλύτερο μέλλον. Και δεν ήταν μόνο η Φυσική. Ήταν και η Ιστορία, η Βιολογία, τα Μαθηματικά που είχαν προηγηθεί…

Είμαστε εξοργισμένοι γιατί καταλαβαίνουμε ότι ο στόχος δεν ήταν απλά ένα επίπεδο δυσκολίας για να φανεί ο «καλός» μαθητής, χαρακτηρισμός που έτσι κι αλλιώς μας βρίσκει αντίθετους.

Η επιλογή των συγκεκριμένων θεμάτων, που κανένας μαθητής δεν θα μπορούσε  να απαντήσει σε διάστημα τριών ωρών και μάλιστα υπό συνθήκες ακραίου καύσωνα σε σχολεία χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές (ανεμιστήρες, κλιματιστικά), είχε στόχευση κατ’ αρχάς, ιδεολογική. Ήθελε να πλήξει τη νεολαία. Εξάλλου, η κυβέρνηση έχει δείξει πόσο πολύ την «αγαπά». Το έχει δείξει με τις πάνοπλες δυνάμεις καταστολής που παρατάσσει απέναντί της και τα αυταρχικά μέτρα με τα οποία την βομβαρδίζει. Καθόλου τυχαία, αφού αυτή η νεολαία της έχει γυρίσει την πλάτη και συμμετείχε, όλο το προηγούμενο διάστημα, κατά χιλιάδες, σε καταλήψεις και διαδηλώσεις για το έγκλημα των Τεμπών και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Είναι η ίδια νεολαία, που σε όλο τον κόσμο εκφράζει την αλληλεγγύη της στον παλαιστινιακό λαό και στις πρόσφατες εκλογές προτίμησε την αποχή. 

Οι πανελλαδικές εξετάσεις, πόσο μάλλον αν συνοδεύονται από θέματα «ευφάνταστα» και αυξημένης δυσκολίας, αποτελούν τον τελικό από μια σειρά εξοντωτικών ταξικών φραγμών που ξεκινούν ακόμα και από το δημοτικό σχολείο και έχουν στόχο να πετάξουν τα παιδιά μας από την δημόσια δωρεάν εκπαίδευση. Εξ’ ου και η «ιερότητα» με την οποία πραγματοποιούνται ακόμα και υπό συνθήκες ακραίου καύσωνα, όπου εκπαιδευτικοί κλήθηκαν εσπευσμένα να συνδέουν κλιματιστικά το προηγούμενο βράδυ και γονείς να φέρουν ανεμιστήρες. Σε συνθήκες όπου όλο το δημόσιο υπολειτουργούσε και τα δημοτικά σχολεία έκλεισαν λόγω ζέστης, οι πανελλαδικές έπρεπε να γίνουν και μάλιστα με τον πιο εξοντωτικό και απάνθρωπο τρόπο.
Είμαστε εξοργισμένοι γιατί καταλαβαίνουμε ότι η στόχευση είναι και πολιτική. Να νομιμοποιήσει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια στις συνειδήσεις του λαού, που επιμένει στο αυτονόητο δικαίωμα για δημόσια και δωρεάν παιδεία και βγήκε στο δρόμο αντιδρώντας σε αυτά. Και να εμπεδωθεί μετά από διαδοχικές αποτυχίες, όπου όλη η προετοιμασία και το κόστος αυτής θα «πετάγεται στα σκουπίδια», ως φυσιολογικός ο δρόμος για το ιδιωτικό πανεπιστήμιο, το κολλέγιο ή το εξωτερικό. Φυσιολογικός βέβαια για τους λίγους που μπορούν να το υποστηρίξουν, ενώ για τους πολλούς η «εναλλακτική» αυτή, είναι απαγορευτική ακόμα και ως συζήτηση. Για αυτούς επιφυλάσσεται μόνο η αρένα της αγοράς εργασίας χωρίς δικαιώματα και ο «Καιάδας» της υποβαθμισμένης τεχνικής εκπαίδευσης με τις απλήρωτες ώρες μαθητείας. Δεν είναι καθόλου τυχαία τα δημοσιεύματα που έσπευσαν να μιλήσουν για το κίνημα «δεν δίνω πανελλαδικές» και ότι «φτάσαμε στο τέλος των πανελλαδικών εξετάσεων» (άρθρο στο «Βήμα» στις 13-6-2024).

Εμείς, οι γονείς και εκπαιδευτικοί αυτών των παιδιών, μπορεί να είμαστε κουρασμένοι, αλλά δεν είμαστε «τσακισμένοι».

Είμαστε εξοργισμένοι, θα παραμείνουμε στο πλευρό των παιδιών μας και θα μας βρουν απέναντι όλοι αυτοί που θέλουν να καθορίσουν το μέλλον μας χωρίς εμάς.

Να καταργηθεί η ΕΒΕ και η Τράπεζα Θεμάτων

Να μην ισχύσει Εθνικό Απολυτήριο και οι τέσσερις πανελλαδικές που το συνοδεύουν

Αύξηση του αριθμού των εισακτέων

Δωρεάν Δημόσια Παιδεία – Κάτω τα ιδιωτικά πανεπιστήμια». 

Η Χώρα αντιμετωπίζει λογοκρισία στα κοινωνικά δίκτυα. Αν θέλετε να βλέπετε τις δημοσιεύσεις ο μόνος ασφαλής τρόπος είναι η εγγραφή στο site. Είναι δωρεάν.

Πηγή: https://www.neakriti.gr/ellada/2060835_maria-karystianoy-gia-tis-exetaseis-sto-mathima-tis-fysikis-mpazosan-ta-oneira-ton

προηγούμενο
επόμενο

Facebook Comments