Το μετρό και ο κίνδυνος κατολίσθησης στην Κατεχάκη-Μένει από χαρτί και εισιτήρια το Μετρό Θεσσαλονίκης

Από τη στήλη Big Mouth του powergame.gr

02/04/2025

Μένει από χαρτί και εισιτήρια το Μετρό 

Επειδή τις τελευταίες μέρες ασχολούμαι με το Μετρό, τα τρένα και τα λεωφορεία, όλο και κάτι μαθαίνω από σπόντα.

Για παράδειγμα, έχοντας «πεταχτεί» αυθημερόν (για να ακριβολογώ κάτι νυχτερινές ώρες) για να πάω ν’ ακούσω τον Μελά (τον Ζαφείρη) με τον Χρυσοχοΐδη, τυχαία συνάντησα έναν φίλο μου, που δουλεύει χρόνια στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Εκεί που έτρωγα κάτι σουτζουκάκια στη «Διαγώνιο», άρχισε να μου λέει κάτι ακαταλαβίστικα σε σχέση με τον ορατό κίνδυνο να μείνει το Μετρό (και όχι μόνο) της Θεσσαλονίκης χωρίς εισιτήρια.

Έχοντας εστιάσει στα σουτζουκάκια, που τα απολάμβανα παρέα με ξεροψημένο γύρο, που του είχα προσδώσει τη θέση της σαλάτας, στην αρχή υποβάθμισα το περιεχόμενο της αφήγησης. Ώσπου κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο, επειδή τελειώνει το χαρτί που τυπώνονται τα εισιτήρια και επειδή δεν έχει γίνει διαγωνισμός για νέα προμήθεια, βαριά στο τέλος της εβδομάδας να μπαινοβγαίνουν τσάμπα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς οι Θεσσαλονικείς.

Αν κατάλαβα καλά, πριν από κάμποσο καιρό έγινε προμήθεια 2 εκατ. ευρώ σε χαρτί και τώρα έχει μείνει απόθεμα περίπου 300.000 εισιτήρια. Αν υπολογιστεί ότι κάθε μέρα (όπως μου είπε ο φίλος μου που δουλεύει στον ΟΑΣΘ) ξοδεύονται από 50.000-60.000 εισιτήρια, δεν αποκλείω βαριά μέχρι το Σάββατο να μείνουμε… μπουκάλα.

Φυσικά, αυτό που με κάνει να αισιοδοξώ είναι η ταχύτητα στις αποφάσεις που διακρίνει τον υπουργό Σταϊκούρα. Κάπως έτσι, παρήγγειλα άλλη μία μερίδα σουτζουκάκια για τον δρόμο!

Το μετρό και ο κίνδυνος κατολίσθησης στην Κατεχάκη

Όμως οι ειδήσεις από τα τρένα, τα αεροπλάνα και τα βαπόρια δεν έχουν τέλος, αφού εκεί που έψαχνα να βρω κάτι για τα Τέμπη, μου προέκυψε είδηση για την Κατεχάκη.

Σύμφωνα με την πηγή μου, η Avax, που έχει αναλάβει την κατασκευή της «Γραμμής 4» του Μετρό της Αθήνας, ξεκίνησε να φτιάχνει το υπόγειο τούνελ κάτω από την Κατεχάκη. Αν κατάλαβα καλά, οι τρύπες του μετρό γίνονται με δύο τρόπους. Με μετροπόντικες και με τα χέρια. Και στις δύο περιπτώσεις, ανά δέκα μέτρα, για την αποφυγή κατολισθήσεων, η κατασκευάστρια εταιρεία τσιμεντώνει πάνω και κάτω την επιφάνεια που έχει τρυπήσει και συνεχίζει.

Εν προκειμένω, στην Κατεχάκη η Avax, ενώ έχει «τρυπήσει» 160 μέτρα, έχει αποφύγει να τα τσιμεντώσει (με την καλή έννοια πάντα το τσιμέντωμα), με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος κατολισθήσεων.

Επειδή αυτά έχουν ξανασυμβεί (αν θυμάστε είχε πέσει αμάξι μαζί με τον οδηγό στη Δουκίσσης Πλακεντίας και είχε βουλιάξει περίπτερο, χωρίς τον περιπτερά ευτυχώς, στο κέντρο της Αθήνας), μαθαίνω ότι η διοίκηση του μετρό φρόντισε να ενημερώσει σχετικώς και εγγράφως αυτούς που πρέπει να είναι ενήμεροι.

Αυτό που αγνοώ είναι αν αυτοί που ενημερώθηκαν έσπευσαν να ενημερώσουν με τη σειρά τους τον πρόεδρο Μητσοτάκη, για να μην πέσει από τα σύννεφα, αν ξυπνήσει ένα πρωί και δει καμιά δεκαριά αυτοκίνητα μαζί με τους οδηγούς τους «ανάσκελα» στην τρύπα του Μετρό.

Η Χώρα αντιμετωπίζει λογοκρισία στα κοινωνικά δίκτυα. Αν θέλετε να βλέπετε τις δημοσιεύσεις ο μόνος ασφαλής τρόπος είναι η εγγραφή στο site. Είναι δωρεάν.

Πηγή: https://www.powergame.gr/big-mouth/798404/oi-eisigiseis-gia-domiko-anaschimatismo-o-aifnidiasmos-ton-eklogon-i-synantisi-tou-mitsotaki-me-ton-adoni-kai-ta-vasana-tou-metro/

προηγούμενο
επόμενο

Facebook Comments